قوانین و مقررات

تاپ مارت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و درج هرگونه موارد سیاسی و غیراخلاقی و مغایر با هنجارهای اجتماعی باعث حذف حساب کاربر موردنظر خواهد شد.

استفاده از نام و نام خانوادگی حقیقی افراد به منظور ثبت‌نام در سایت الزامی است. در صورت مشاهده کلمات رکیک و الفاظ نامناسب , حساب کاربر حذف خواهد شد.

هنگام سفارش , ثبت یک شماره معتبر و قابل دسترس برای کاربران الزامی است.

مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه و غیرواقعی از قبیل نام و نام خانوادگی ,آدرس و شماره تماس به عهده کاربر است.

در تاپ مارت همواره سعی کرده ایم با بهترین و خوش نام ترین سوپرمارکت ها و فروشگاه ها همکاری کنیم . ما در این زنجیره تنها نماینده ای برای برقراری ارتباط بهینه میان مشتریان و فروشگاه ها هستیم . تاپ مارت مسئولیتی در قبال کیفیت محصولات عهده دار نیست اما همواره سعی کرده ایم با پیگیری و مذاکره با فروشگاه ها این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم. ارسال از طریق پیک های اختصاصی تاپ مارت صورت می گیرد. شماره تلفن پشتیبانی تاپ مارت 0212318 است و هرگونه انتقاد و شکایاتی از طریق لینک ای نماد در سایت صورت می گیرد.

هدف از ایجاد بخش نظرات در تاپ مارت , اشتراک گذاری تجربه ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می رسد. در این بخش , هر کاربر مجاز است در چارچوب شرایط و قوانین سایت , نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان, نظرش را در اپلیکیشن مشاهده کند بدیهی است اگر قوانین سایت در نظرات نظرات کاربران رعایت نشود,تایید نمی شوند .

تمامی متن ها , طرح های گرافیکی و کدهای به کارگرفته شده در تاپ مارت از اموال شرکت تاپ پلاس محسوب شده و هرگونه کپی برداری ,نشر,نمایش,بازسازی و انتقال آن به هرصورت بدون اجازه مالک ممنوع بوده و پیگرد قانونی درپی خواهد داشت.

جهت استفاده از خدمات تخفیفی سامانه تاپ مارت (کدهای تخفیف , کمپین ها و هرگونه خدماتی که در جهت کاهش مبلغ نهایی پرداخت می باشد ) باید روش پرداخت آنلاین انتخاب شود و این خدمات در روش پرداخت نقدی و پرداخت در محل اعمال نمی شود.

مرجوعی کالا تا 24 ساعت پس از دریافت و فقط تحت شرایط زیر قابل قبول است :

  • تاریخ انقضای محصول گذشته است .
  • عدم سلامت ظاهری محصول در هنگام تحویل (شکستگی , پارگی , له شدگی , بادکردن و ...)
  • عدم تطابق محصول با کالا در اپلیکیشن و فاکتور

شرایط بازگشت مبلغ از کیف پول تاپ مارت به حساب کاربر :

در صورتی که کاربر تمایل به بازگشت مبلغ کیف پول را داشته باشد پس از اعلام به پشتیبانی و بررسی , ظرف 48-72 ساعت کاری به شماره حسابی که با آن مبلغ را شارژ  کرده است , عودت داده می شود.

شرایط پذیرش کالای مرجوعی :

  • بسته بندی کالا در هنگام مرجوعی باید کاملا سالم بوده و قابل فروش باشد . کالاهای یخچالی و فاسد شدنی که دارای دوره مصرف کوتاهی هستند محدودیت تاریخ نیز در شرایط قابل فروش بودن موثر است .
  • درخصوص کالاهای آرایشی و بهداشتی بالاخص کالاهای مراقبت پوست و مو حتما قبل از خرید نسبت به دریافت مشاوره اقدام نمایید. این کاها با توجه به ماهیت بهداشتی قابلیت مرجوعی ندارند.
  • اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل به پیک تاپ مارت را داشته باشد
  • برای هر فاکتور فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد .
  • در صورت دریافت شماره تلفن و آدرس ایمیل کاربران , تعهد داده می شود که این اطلاعات نزد توسعه دهنده‌ی تاپ مارت محفوظ است و به هیچ عنوان از آن ها سواستفاده نخواهد شد و در اختیار شخص یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت.

قیمت کالا:

  • قیمت های اعلامی در اپلیکیشن توسط فروشگاه مشخص می شود و تاپ مارت نسبت به این قیمت ها هیچگونه مسئولیتی ندارد و فروشگاه می تواند قیمت را تغییر دهد .
  • خرید و پرداخت وجه در تاپ مارت به دلیل احتمال تغییر قیمت کالا و عدم موجودی کالا به معنای نفوذ معامله نیست. بدیهی است در صورت عدم امکان تامین محصول خریداری شده وجه پرداختی مشتری به کیف پول فرد عودت داده می شود.

تماس با ما

جهت ارتباط با ما فرم زیر را تکمیل نموده و برای ما ارسال کنید